Translate

poniedziałek, 17 listopada 2014

Inspiracje prezentowe...

Wiem wiem jest jeszcze listopad, a ja zachowuję się jak Lidl, Tesco czy inny market. Jednak już tak mam, że muszę wszystko wcześniej zaplanować. Prezenty najchętniej zaczęła bym kupować już zaraz po świętach ;) I kto wie, może w przyszłym roku tak będzie, zwłaszcza, że posiadając dużą rodzinkę jest to bardzo praktyczne!
Jeżeli chodzi o ozdabianie domu, ubieranie choinki, pakowanie prezentów to zostawiam to na dzień przed wigilią.
Jednak inspiracje prezentowe zwłaszcza dla małoletniej części rodziny stworzyłam już dziś!
Może i komuś innemu posłużą :*
Coś dla ciekawskich!
Lupa może być ciekawym pomysłem dla małych odkrywców.
Coś dla lubiących czytać!
Te książki na pewno ucieszą nie jedno dziecko, a na pewno Francziego.
Dla budowniczych!
Koparka Bruder ja wiem, że on o tym marzy i o tym śni.
Dla nocnych poszukiwaczy i małych wędkarzy
I skończyło by się podkradanie czołowej latarki tacie.
Coś do kreatywnej zabawy
Puzzle warstwowe, czyli zobacz kotku co masz w środku ;)
A może puzzle magnetyczne, układasz i naklejasz na lodówce?!
No i jeszcze jedno marzenie, trochę moje i tatusia Frania, ale Frania również
Statek piracki, Arr!

Inspiracji nie brakuje, teraz tylko trzeba napisać z synem list do mikołaja i się na coś zdecydować :)))
A wy jakie macie pomysły??? Bo moje pomysły zawsze mogą ulec zmianie!

26 komentarzy:

  1. u nas niezmiennie auta specjalne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki i puzzle to zawsze dobry i sprawdzony pomysł dla najmlodszych na prezent. A dla chłopców auta zwlaszcza koparki i inne maszyny to strzał w 10 ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka i puzzle najbardziej przemawiają do mnie ;) A koparka to coś co ucieszy Francziego ;)

      Usuń
  3. My postawimy raczej na tor dla samochodzikow, albo lego duplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duplo to był u Nas hit ubiegłych świąt i mikołaja! Tor dla aut to bardzo dobry pomysł :* I ja będę miała go na uwadze!

      Usuń
  4. Super propozycje:) Ten statek - no fanastyczny, cudny po prostu, jednak mój Natan nie podziela póki co fascynacji piratami. Póki co jedynie samochody go interesują, a szkoda. Książki - Mapy mamy, super są. A na Astrokota też polujemy. Jeśli chodzi o puzzle kupujemy Mapę Świata od Czuczu, Natek to prawdziwy puzzlomaniak więc choć to to 4 lat nie ma, to wiem, że te będą idealne. Zapraszam do nas - u nas też prezentowo, może coś Wam wpadnie w oko:)
    Blog: Dałabym Ci gwiazdkę z nieba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Was te puzzle są świetne! Moim zdaniem książek, puzzli i gier nigdy za wiele :)
      Bardzo mi się podobają Wasze propozycje i je również wezmę pod rozwagę :*
      Buziaki

      Usuń
  5. Puzzle warstwowe człowiek mi sie marza , a o latarce czołowej zapomniałam chyba jednak bedzie jeden maly prezent pod choinka - dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się marzą te puzzle ;)
      Taka latarka ucieszy chyba większość rzeczy, niby mała rzecz a ...
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. U nas ten problem, że z duplo powoli wyrasta a jakoś inwestować w juniory lub city zaczniemy za jakiś czas. Choć wiem, że pociąg który jeździ i jemu się marzy!

      Usuń
  7. u nas też lego:) kradnę pomysł na latarkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo :***
      Mikołaj pewnie i naszego Francziego w czołówkę zaopatrzy ;)

      Usuń
  8. Gdyby mój Kuba był młodszy to pewnie nie jedno by go z tej listy zainteresowało, ale teraz jestem bardziej w dziewczęcych klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę zazdroszczę tych dziewczęcych klimatów :*

      Usuń
  9. Ten statek tez juz widzialam i wpadl mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie on ma coś w sobie, ja już od dłuższego czasu o nim myślę! I może w końcu znajdzie się dla niego okazja ;)

      Usuń
  10. Bardzo fajne te zabawkowe czołówki ;) Dziękuje Ci za inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To drobiazg i nie kosztują zbyt dużo a mogą sprawić wielką radość :)
      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  11. Super pomysły! Szkoda, że mój syn ie widział ich wcześniej...:))) Pozdrawiam (i zapraszam "do siebie")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dobrze, że mój nie widział bo by chciał WSZYSTKO ;) A tak wybiorę coś z tego i już.
      Pozdrawiam :*

      Usuń

Witaj, bardzo Ci dziękuję za pozostawienie po sobie śladu.