Translate

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Rodzice mają wolne!

Rodzice dziś dostali wolne od Frania!!! Po raz trzeci w tym miesiącu.  (My to ostatnio mamy za dobrze ;)
I znowu tatuś Franusia zabrał mnie na rybki nad Odrę.
Spakowałam książkę, parę gazet i kocyk i w drogę!
Pogoda dziś była cudna więc poza czytaniem ciut się opaliłam, a mój wędkarz złapał kilka rybek. Które, oczywiście na koniec dostały buziaka i wróciły do Odry.
Niestety takiego wolnego czasu by nadrobić moje czytelnicze zaległości, nacieszyć się mężem i zregenerować siły tak naprawdę mamy niewiele więc z każdej minuty staramy się wycisnąć co się da.

10 komentarzy:

  1. Za dobrze jestw Wam :) Annna

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze zazdroszczę, marzy mi się wolna chwila:)i pogoda piękna i Odra jakby nawet czystsza;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, nie pamiętam kiedy ostatni raz mieliśmy wolne od naszego Maleństwa... Choćby na wyjście do kina...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dobrze :) My od urodzenie Francisia byliśmy raz w kinie, a młody kończy dwa lata w lipcu.

      Usuń
  4. o a Wy znowu na rybach!!! To my chyba musimy się zmobilizować i małą podrzucić dziadkom a my nad Wisłę :)
    Och jak macie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dobrze nam, ale w tym miesiącu dopiero nas tak dziadki rozpieszczają zabierając Francia. A wy kombinujcie i na ryby!!!

      Usuń
  5. Kurde Wam to dobrze; a my bez wolnego od 3 miesięcy :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja cały rok jestem przy Natalce, ale przydałby mi się taki dzień bez niej;-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, bardzo Ci dziękuję za pozostawienie po sobie śladu.